Shop / Live the Love in Darjeeling Notebooks

20:36

The perfect-bound versions of the 'Live The Love in Darjeeling' Notebook have arrived! I'm very excited because being left-handed, ring-bound notebooks aren't very usable to me. I can't wait to start using one of these! They printed so very nicely and have lovely rounded edges. If you'd like to get one, I have them available in my shops now: Linotte.Dawanda.com & Linotte.Etsy.com
If you live in Argentina or near that part of the world, it may be easier to get them directly from Monoblock. Check out the other lovely designs, too!

You Might Also Like

13 comments

  1. oh i never thought of ringbound books being impractical for left-handed people... but you're right. and this notebook is simply adorable. love the details, especially the teapots! ;)

    ReplyDelete
  2. Sylvia -Yes,I think it's because a lot of left-handed people hold the pen in a different way. Can be a bit frustrating. I'm happy you like the book! It was such fun to draw. x

    ReplyDelete
  3. Schade, dass ich meins ein paar Tage zu früh bestellt habe :(. Generell mag ich gebundene Notizbüher viel lieber, aber ich mochte das Design so gern, dass ich es trotzdem als Ringblock gekauft habe.
    Argh, ärgerlich.

    ReplyDelete
  4. Oh :( Vielleicht an jemanden verschenken, der lieber Ringbuecher mag und das andere kaufen? Leider wusste ich auch nicht, wann diese ankommen, sonst haette ich es ankuendigen koennen. lg x

    ReplyDelete
  5. Nee, hab ja jetzt schon mehrere Tage reingeschrieben. Macht auch nichts, weil ich es trotzdem echt gern habe :).
    Vielleicht beim nächsten Mal, wenn's voll ist!

    ReplyDelete
  6. So cute:>> I know what you mean about spiral bounded notebooks..

    ReplyDelete
  7. Oh mein Gott! Du weisst gar nicht, wie gut mir dein Kommentar getan hat. Hat mich echt geschockt der Eintrag von dem Mädchen. Ich habs gar nicht verstanden. Was ist daran so schlimm ein bisschen ausserhalb unterzukommen wenn die Freundin da wohnt und einem kostenlos schlafen lässt? :)
    Und lesen sollte man wohl auch mal...ich hab geschrieben, dass es sehr schade finde, keine Museen beuschen zu können, aber meine frz. Freundin kannte London noch nicht. Deshalb MUSSTE ich mit ihr alles nochmal anschauen. Oh man. Ausserdem ist Urlaub nächstes Jahr in London geplant. Da kommen dann alle Museen dran. Ich sterbe ja nicht gleich morgen.
    Und zum Outfit, das ist mir auch echt egal. Das war einfach nur fies. Hihi.

    Danke Danke! Ich bin immer sehr angreifbar und habe mich echt über deine Bestärkung gefreut!

    Dicker Kuss!!!

    ReplyDelete
  8. Es sieht ganz toll aus, Anke! :)

    ReplyDelete
  9. sweet ... You can never have too many notebooks

    ReplyDelete
  10. dafür gibts ein mädchen-kindchenhaftes: oooooooohhhhhhhhhhh! ^^
    ich schliesse mich dem kommentar über mir an ;)

    ReplyDelete
  11. Love the colour! And the teapots. Great work.

    ReplyDelete
  12. oooh i love the inside cover detail

    ReplyDelete

Popular Posts

EMAIL ME

Pinterest